Zakres usług BPC:
Przedsiębiorstwo ze względu na podjętą strategię rozwoju rozpoczęło proces poszukiwania systemy zintegrowanego lub rozwiązań specjalizowanych w zakresie CRM wraz
z funkcjonalnościami SFA oraz WMS. Planowany projekt miał na celu usprawnić i wspomóc pracę i zarządzanie w firmie poprzez dostarczenie takich narzędzi jak raporty analityczne, ustandaryzowana wymiana danych pomiędzy: dostawcami, biurem rachunkowym oraz bankami obsługującymi firmę. Nie bez znaczenia były także funkcjonalności rozwiązania w zakresie technologii mobilnych. System usprawnił także pracę kilkunastoosobowego zespołu terenowych handlowców stosujących nadal przestarzałe rozwiązanie.
System ten miał na celu zastąpienie rozwiązania magazynowego WF-MAG (wersja Biznes) i jednocześnie umożliwienie rozwoju spółki w obszarze core biznes’u.
Ponadto kolejnym elementem strategii rozwoju była możliwość przeprowadzania zaawansowanych analiz biznesowych. Budowa wielowymiarowych raportów analitycznych z wykorzystaniem kostki OLAP miała wspomagać zarządzanie firmą oraz usprawnić pracę przedsiębiorstwa. Raporty miały za zadanie segregowanie informacji dotyczących sprzedaży towarów w czasie oraz analizę tych danych. Kolejnym z celów raportów było prognozowanie przyszłej sprzedaży oraz prognozowanie przyszłych zobowiązań i należności na podstawie dokonanych operacji handlowych. Ważnym zadaniem stawianym przed tymi raportami i analizami jest optymalizacja zamówień do dostawców.
Przedsiębiorstwo planuje także wdrożenie systemu WMS. Firma posiada 4 lokalizacje magazynowe, w których każda posiada magazyn wysokiego składowania, niektóre są w halach, niektóre dzierżawione. Głównym celem wprowadzenia systemu WMS było obniżenie czasu i błędów na etapie przyjmowania dostaw i kompletacji zamówień.